ΟΡΑΜΑ, ΠΛΑΝΟ & ΜΟΡΦΗ
Το 1981, η ελληνική διαφήμιση βρισκόταν σε μια περίοδο σημαντικής ανάπτυξης και επαγγελματισμού.
Η ΑΔΕΛ (Αναπτυξιακή Διαφημιστική Εταιρεία Λαϊκής) ήταν μία από τις κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες της εποχής,
με ισχυρή παρουσία στην αγορά.
Επαγγελματίες και συντελεστές
Αποτελεί παράδειγμα επιτυχημένης διαφημιστικής στρατηγικής της εποχής. Στελεχώθηκε από επαγγελματίες με εξειδίκευση στη διαφήμιση, όπως δημιουργικοί διευθυντές, σχεδιαστές, κειμενογράφοι, μεταξύ των οποίων κορυφαία ονόματα: από τον Μ. Καραγάτση, τον Βαγγέλη Γκούφα και τον Νίκο Πολίτη, μέχρι τον Γιάννη Ευσταθιάδη και τον Διονύση Χαριτόπουλο (συνεργάτες της Ελένης Μαθαρίκου), καθώς και παραγωγοί.
Η Ελένη Μαθαρίκου, η οποία επί 29 συναπτά έτη εργάστηκε στο δημιουργικό της τμήμα, συνέβαλε στην επιμέλεια και διεκπεραίωση διαφημιστικών υλικών για εμπορικά σήματα (brands) όπως το Tide, η Ιζόλα, η Πειραϊκή Πατραϊκή, το Νουνού, ο Μαρινόπουλος κ.ά.
Η μόνη γυναίκα «φροντίστρια» που ασχολούταν με την υλοποίηση των τελικών μακετών διαφημίσεων στην εταιρεία, αποδεικνύει τη σημασία της δημιουργικότητας στον τομέα της διαφήμισης.
Υπό τη διεύθυνση της ηγετικής μορφής του Χρυσόστομου Παπαδόπουλου, η ΑΔΕΛ εξελίχθηκε σε «Πανεπιστήμιο της Διαφήμισης», από το οποίο αναδείχθηκαν δύο γενιές άριστων στελεχών, 24 εκ των οποίων δημιούργησαν δικές τους εταιρείες σε όλο το φάσμα της Επικοινωνίας.
Θεμελιωτές της διαφήμισης στην Ελλάδα, με τα επώνυμά τους να φέρουν επάξια τον χαρακτηρισμό «founding fathers»:
Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, Τάκης Θεοφιλόπουλος, Φιλήμων Παπαπολύζος, Κώστας Χοχλακίδης.